کوپن های تخفیف معتبر و رایگان

ساخت وبلاگ

فروشگاه های اینترنتی چندسالی است که برای رفاه حال تمامی مردم به وجود آمده اند تا دیگر نیازی به ماندن در ترافیک و شلوغی شهر ها برای خرید یک محصول نباشد. حال برخی از این فروشگاه های زنجیره ای شعب های مختلفی در سطح شهر برای کسانی که لذت قدم زدن در قفسه های فروشگاه را دوست دارند برپا کرده اند. وجود فروشگاه های این چنینی از سال 1328 وجود داشته و می توان گفت پدیده تازه ای نیستند اما امروزه گسترده تر شده اند. فروشگاه های زنجیره ای مختلفی مانند افق کوروش، جانبو، سون، هایپر استار، هایپرمی، وی وان و ... وجود دارند که ما در ادامه تصمیم گرفته ایم بررسی هایی در خصوص فروشگاه افق کوروش داشته باشیم. با کسب اطلاعات در خصوص این فروشگاه اینترنتی و دریافت کد تخفیف اکالا، کد تخفیف اسنپ مارکت و… می توانید خریدی لذت بخش داشته باشید. پس در ادامه برای چند دقیقه وقت با ارزش خود را به ما اختصاص دهید.

 

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش یکی از بهترین و موفق ترین فروشگاه های زنجیره ای در ایران می باشد که سال تاسیس آن به 88 بر می گردد. این فروشگاه فوق العاده از همان ابتدای تاسیس خود به فکر عرضه محصولات با تخفیف و با کیفیت بوده تا بهترین ها نصیب شهروندان عزیز شود.
سرمایه گذار اصلی این فروشگاه زنجیره ای گروه صنعتی گلرنگ می باشد که توانسته تا به امروز دو هزار شعبه در سر تا سر ایران داشته باشد. همچنین این فروشگاه زنجیره ای فوق العاده توانسته با ارائه بهترین ها یکی از مراکز اصلی فروش محصولات این شرکت باشد.

افق کوروش

آشنایی با تاریخچه ی فروشگاه زنجیره ای افق کوروش

تاریخ اولین و ابتدایی ترین فروشگاه زنجیره ای در ایران به سال 1330 یا 1340 بر می گردد. این فروشگاه زنجیره ای نیز اولین فروشگاه زنجیره ای در ایران بود که در زمانی کوتاه معروف شد. پس از انقلاب روند رو به رشد این فروشگاه فوق العاده کمی متوقف شد و می توان گفت رو به ورشکستگی پیش رفت.
اما در سال 1370 و 1380 این فروشگاه زنجیره ای اقدام به جذب سرمایه از شرکت گلرنگ کرد. این شرکت پس از سرمایه گذاری بر روی این فروشگاه زنجیره ای شعب های مختلفی در تمامی سطح شهر تهران و به مرور سایر شهر ها راه اندازی کرد تا تمامی مردم از محصولات این فروشگاه به خوبی بتوانند استفاده کنند.

 

لیست شعب افق کوروش

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش که ابتدا تنها یک فروشگاه در تهران بود امروزه دارای شعب های بسیاری در بسیاری از شهر تست. تا به امروز فروشگاه زنجیره ای افق کوروش دارای 1112 شعبه در 250 شهر ایران می باشد. بنابراین می توان گفت فروشگاه ‌های افق کوروش در ۶۰ درصد از شهر های ایران وجود دارد و درحال خدمات رسانی به هم وطنان عزیز است. به همین منظور ما در ادامه چند مورد از شعب مختلف افق کوروش را برایتان مطرح کرده ایم تا در ذهن خود لیستی از شعب افق کوروش داشته باشید. لیست شعب افق کوروش عبارت است از :

  • تهرانسر – شاهد غربي‎ - تهرانسر - بلوار نیلوفر (شاهد) - انتهای غربی بلوار - پلاک ۱۴۹‎
  • تهرانسر – تهرانسر - بلوار نیلوفر شرقی - پلاک ۳۲‎‎
  • تهرانسر – انتهای بلوار لاله - روبروی خانه سالمندان ابن سینا
  • شهرک راه آهن‎ – نبش بلوار گلها و یاس - پلاک ۳‎
  • شهرک آزادی – بلوار شیشه مینا - شهرک آزادی - بلوار امام خمینی - جنب ایستگاه اتوبوس‎‎
  • شهرک نفت‎ – انتهای اشرفی اصفهانی - شهرک نفت - خیابان نفت - نبش کوچه دهم‎
  • سعادت آباد‎ – سرو غربی - ۲۰ متری آسمان - آسمان ۴ شرقی‎‎
  • شهران‎ – فلکه دوم - کوچه عسگری - کوچه قشلاقی‎
  • استاندارد‎ – بزرگراه سردار جنگل - خیابان بهار غربی - ضلع شمال غربی - تقاطع خیابان راضی و یاس – پلاک ۸‎‎
  • جنت آباد – بلوار بعثت - ۱۶ متری اول جنوبی - پلاک ۳۲‎
  • بلوار عدل‎ – اشرفی اصفهانی - خیابان ۳۵ متری گلستان – بعد از بلوار عدل گلستان یکم - پلاک ۱۴‎‎
  • پيامبر – حكيم‎ - اتوبان حکیم (شرق به غرب) نرسیده به ستاری - خیابان پیامبر مرکزی - کوچه مطهری‎
  • ورزی – فردوس غرب - ورزی جنوبی - نبش کوچه ۱۵ غربی - پلاک ۲۶‎
  • بهنام‎ – خیابان آیت اله کاشانی - خیابان بهنام - نبش چهار ره فهیمی - روبروی دانشگاه علمی کاربردی‎
  • مرزداران‎ – ژاندارمری - خیابان ایثار - خیابان مالک - پلاک ۱‎
  • گيشا‎ – كوی نصر(گيشا) - خيابان هفدهم - نبش كوچه صائمي‎
  • حبیب الهی‎ – خیابان ستارخان - خیابان حبیب الهی - نبش کوچه دهم (فلاحت پور) - پلاک ۴۸‎
  • کوکب‎ – ستارخان - خیابان کوکب - نبش کوچه سروناز‎‎
  • بهبودی – خيابان آزادی - خيابان بهبودی - نرسيده به نصرت - جنب بانک سپه‎‎
  • آزادی – خيابان آزادی - خيابان شهيدان – رو به روی مترو حبيب الهي‎
  • خوش‎ – خيابان هاشمی - بين خوش و قصرالدشت - پلاک ۲۲۴‎
  • کميل‎‎ – بزرگراه نواب - انتهای خیابان کمیل - نبش خرمشهر شمالی‎
  • سليمانی – خيابان قزوين - خيابان شهيد ابراهيم حسيني - خيابان غفوری - پلاک ۱۲۷‎‎
  • مهرآباد‎ – مهرآباد جنوبی - ۲۰ متری شمشیری - خیابان شهید ملکی - نبش تفرش‎‎
  • محمدباقر‎ – مهرآباد - خیابان امام محمد باقر - روبروی دانشگاه هوایی‎
  • الغدير‎ – یافت آباد - الغدیر شمالی - بعد از چهار راه قهوه خانه - نبش کوچه وقاری‎‎
  • فرهنگ‎ – خیابان وحدت اسلامی - نبش خیابان فرهنگ - پلاک ۱۰۳۴‎
  • جهان آرا‎ – یوسف آباد - خیابان جهان آرا - نبش خیابان ۳۸‎
  • ماهان – خاني آباد‎ - شهرک شریعتی - خیابان ماهان - جنب بستنی حاجی بابا‎‎
  • بهمنيار‎ – نازی اباد - خيابان بهمن يار - نبش خيابان عباسي - پلاک ۲۷۰‎
  • بازار دوم‎ – نازی آباد - خیابان مدائن - نرسیده به چهار راه دخانیات - پلاک ۴۶۶‎‎
  • زمزم‎ – خیابان شهید چراغی - خیابان زمزم (شهید غلامرضایی) - روبروی پمپ بنزین‎‎
  • جواديه‎ – جوادیه - بیست متری جوادیه - نبش کوچه عباس اوغلی‎
خرید اینترنتی

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A2%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%81%D9%82-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%AF

کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : درمورد اکالا, نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 159 تاريخ : شنبه 28 / 12 ساعت: 0

با استفاده از لینک اختصاصی تخفیف هات می توانید از 12% تخفیف بسته های ویژه وبسایت انتشارات صدرا بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست بر روی "خرید کنید" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما اعمال شود.

کد تخفیف»   پیشنهاد تخفیف دار

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف انتشارات صدرا و…   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

منبع:

https://takhfifhot.com/%DA%A9%D8%AF-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D8%AF%D8%B1%D8%A7

 
 
کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : کوپن تخفیفی صدرا, نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 194 تاريخ : جمعه 27 / 12 ساعت: 23

با استفاده از کد تخفیف می توانید از 60% تخفیف ویژه برای خرید کتاب های گلدن باکس از انتشارات جنگل بهره مند شوید. جهت استفاده از تخفیف می بایست کد را کپی کرده و بر روی "خرید کتاب" کلیک نمایید تا تخفیف برای شما در سایت موردنظر اعمال شود.

 

کد تخفیف»  پیشنهاد تخفیف دار

اعتبار: فعلا معتبر

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف انتشارات جنگل ، کد تخفیف گاج مارکت  و…   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

https://takhfifhot.com/%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D9%86%DA%AF%D9%84

 

 

 

کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : کوپن تخفیفی گاج مارکت, نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 218 تاريخ : جمعه 27 / 12 ساعت: 23

با وجود فروشگاه های اینترنتی زیاد و پرفروش اما همچنان دیجی کالا در صدر جدول فروشگاه های اینترنتی از همه نظر است که این موفقیت دیجی کالا دلایلی دارد. دیجی کالا در طی این سال ها فقط روی فروش محصول تمرکز نکرده است و با تولید محتوای قوی با ارائه مقالات، پادکست ها، مصاحبه ها و… در بخش وبلاگ خود حتی به تبلیغات خود نیز کمک کرده است. همچنین دیجی کالا با بالابردن تنوع محصولات خود در زمینه های مختلف و ارائه تخفیف های فوق العاده برای محصولات خود توانست نیاز اکثر کاربران را برطرف کند و توجه افراد را برای خرید ارزان تر جلب کند.. دلایل زیادی را می توان برای محبوبیت دیجی کالا بیان کرد اما این دو مورد از همه آن ها تاثیر گذار تر بوده اند.

سفارش از دیجی کالا

شرایط فروشنده ها در دیجی کالا و ایسام

 شرایط فروشنده در ایسام

فروشنده شدن در سایت اینترنتی ایسام مراحل سخت و پیچیده ای ندارد اما باید یک سری اطلاعات مفید در این زمینه داشته باشید تا بتوانید به خوبی کالای خود را بفروشید. خیلی از فروشنده ها از ارسال کالا به خریداران هراس دارند و این هراس به علت عدم دریافت وجه از سایت مقصد می باشد. اما ایسام این مشکل را حل کرده و قبل از ارسال وجه را از خریداران دریافت می کند و طی 24 ساعت این وجه به فروشنده منتقل خواهد شد.

جهت دریافت جدیدترین کد تخفیف ایسام و کد تخفیف دیجی کالا و...   به سایت تخفیف هات مراجعه کنید.

 شرایط فروشنده در دیجی کالا

شرایط فروشنده شدن در سایت دیجی کالا نیز همانند ایسام بسیار سخت و پیچیده نیست و شما به راحتی می توانید برای خود یک کسب و کار راه اندازی نمایید به شرطی که صلاحیت فروشنده شدن را داشته باشید. شریط فروشنده شدن نیز بسیار پیچیده نیست و باید فرم مخصوص را در سایت دیجی کالا پر کنید تا بتوانید محصولات خود را درون سایت بگذارید. به همین راحتی می توانید در خانه همراه با هزینه ای کم کسب درامد کنید.

 

بررسی اپلیکیشن و سایت ایسام و دیجی کالا

 اپلیکیشن و سایت ایسام

سایت ایسام یک سیستم خدمات خرید، فروش و مزایده به صورت کاملا اینترنتی است که این امکان را به شما می دهد علاوه بر خرید محصولات مورد نیاز بتوانید محصولاتی که در اختیار دارید را هم به فروش برسانید. این سایت برای خود یک اپلیکیشن هم دارد که امکانات آن هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن قابل دسترس است. اپلیکیشن این سایت تنها 9 مگابایت حجم دارد بنابراین از فضای اشغال شده گوشی تان هم نگران نباشید. از طرفی چه خریدار باشید و چه فروشنده می توانید در این اپلیکیشن همانند سایت ایسام کالای خود را بفروشید یا بخرید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%85-%DB%8C%D8%A7-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7-%D8%9F-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%D8%9F

کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : درمورد دیجی کالا, نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 18 / 12 ساعت: 22

دکتر کرمانی از سال ۱۳۷۴ شمسی فعالیت خود را به صورت آزمایشی شروع کرده است. پایداری و گسترش تیم این مجموعه در طی این سال ها نشان دهنده نتیجه و اثر بخش بودن فعالیت آن ها است. بعد از آنکه در به اندام ثبت نام کردید، وارد پنل خودتان خواهید شد. در این پنل به امکانات مختلفی دسترسی خواهید داشت. اولین دسترسی شما، امکان خرید رژیم های مختلف است. اگر نمی دانید چه رژیمی مناسب شما است، بر روی آیکون علامت سوال کلیک کنید. شما توضیحات لازم درباره رژیم ها را در این صفحه خواهید دید. بعد از اینکه تصمیم گرفتید  که چه رژیمی تهیه کنید، بروی اسم آن کلیک کنید تا به صفحه ی جدید و مرحله بعد منتقل شوید. 

 

راهنمای خرید از دکتر کرمانی

 

آموزش خرید از دکتر کرمانی

 

رژیم مناسب، رژیمی است که مطابق با بدن شما طراحی شود. داشتن رژیم های کلی و غیر اصولی جز آسیب  و تغییر وزن غیر اصولی برای شما دستاوردی نخواهد داشت. از آن جایی که رژیم دکتر کرمانی هم یک رژیم اصولی است، شما باید برای دریافت رژیم اطلاعات جسمانی خود را وارد کنید. زمانی که اطلاعات را وارد کردید، کلید تایید و ادامه را کلیک کنید. با توجه به اطلاعاتی که وارد کرده اید، در صفحه ی بعدی به شما نشان داده می شود که بدنتان در چه وضعیتی قرار دارد. این وضعیت با توجه به BMI مشخص شده است. اگر نمی دانید BMI چیست، بر روی BMI چیست کلیک کنید، و توضیحات را بخوانید. جدید ترین کد تخفیف داروکده را به صورت رایگان از تخفیف هات دریافت کنید.
 

آموزش خرید از دکتر کرمانی

 

خرید از دکتر کرمانی

 

آموزش استفاده از خدمات دکتر کرمانی

زمانی که وضعیت بدنتان را مشاهده کردید، تایید و ادامه را کلیک کنید. مرحله بعد باز هم مربوط به اطلاعات جسمانی شما است. اگر بیماری و سابقه بیماری دارید، آن را باید در این صفحه مشخص کنید. این قسمت را با دقت پر کنید تا رژیمتان مداخله ای با بیماری شما نداشته باشد. در انتها هم دکمه مرحله بعدی را کلیک کنید. در صفحه ی بعدی شرایط خاصتان را مشخص کنید و مجدد کلید مرحله بعدی را کلیک کنید. 

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C

کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 264 تاريخ : 10 / 12 ساعت: 23

با کلیک کردن بر روی گزینه ی ادامه ی فرآیند خرید، وارد یک صفحه ی جدید خواهید شد. در این صفحه باید اطلاعاتتان را وارد کنید. در نهایت تایید و ادامه را بزنید. در قدم بعد باید اطلاعات دیگری را وارد کنید. این اطلاعات مربوط به نشانی محلی است که می خواهید کالا به آن ارسال شود. مشخص کردن زمان ارسال و شیوه پرداخت هم از دیگر قسمت های موجود در این صفحه است که باید مشخص کنید. اگر محلی که می خواهید کالا را تحویل بگیرید در تهران، فردیس، کرج و گرمدره باشد، برایتان این امکان فراهم می شود که پرداختتان را در محل انجام دهید.

راهنمای سفارش از تیمچه
راهنمای سفارش از فروشگاه تیمچه

 

آموزش نصب تیمچه

تیمچه برای مشتریان خود شرایط متنوعی را فراهم می کند. ارسال رایگان برای همه ی کالا ها و بدون هیچ محدودیتی، ضمانت بازگشت ۱۰ روزه حتی به دلایل سلیقه ای، امکان خرید اقساطی، تضمین اصالت کالا و پشتیبانی حتی در روز های جمعه از ویژگی های منحصر به فرد تیمچه است. شما تنها با دسترسی به اینترنت و بدون نیاز به هیچ گونه برنامه اضافه ای و تنها به وسیله مرورگر می توانید در هر زمان به این فروشگاه دسترسی داشته باشید و با طی کردن مراحل گفته شده خرید های مختلفتان را انجام دهید. 
 

نحوه استفاده کد تخفیف تیمچه

نحوه استفاده کد تخفیف تیمچه

در زمان خرید از تیمچه مثل بسیاری از فروشگاه های آنلاین دیگر زمانی می توانید هزینه خریدتان را کاهش دهید که کد تخفیف داشته باشید. تیمچه در زمان های مختلف برای جلب رضایت مشتریان و جذب مشتریان بیشتر، کد تخفیف های گوناگونی در نظر می گیرد. این کد تخفیف ها را با سر زدن به تخفیف هات می توانید پیدا کنید.
برای استفاده از کد تخفیف تیمچه در قدم اول به تخفیف هات بروید. در این وب سایت به دنبال تیمچه بگردید. در نتایجی که برایتان نمایش داده می شود بهترین گزینه ی مناسب خودتان را پیدا کنید. این کد تخفیف را کپی کنید و به وب سایت فروشگاه بروید. مراحل خرید را در فروشگاه مثل قبل طی کنید. بعد از اینکه اطلاعات شخصی خود، آدرس و زمان تحویل سفارش را مشخص کردید، قبل از مشخص کردن روش پرداخت، کادر مخصوص کد تخفیف را خواهید دید. در همین قسمت کدتخفیف را وارد کنید و بر روی اعمال کلیک کنید. حالا مبلغ تخفیف از فاکتورتان کسر شده و می توانید پرداخت را انجام دهید.

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%DB%8C%D9%85%DA%86%D9%87

کوپن های تخفیف معتبر و رایگان...
ما را در سایت کوپن های تخفیف معتبر و رایگان دنبال می کنید

برچسب : درمورد تیمچه, نویسنده : مژده mojdezamanloo بازدید : 348 تاريخ : دوشنبه 2 / 12 ساعت: 23